Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

caddillac deler i trolhettan


tonycart

Recommended Posts

Hei alle !

jeg er på leting etter et firma i trolhettan som jeg har kjøpt deler hos tidligere og unras på om noen her vet hva nettadressen dertil er . trenger deler og synes det var en grei og hyggelige folk :D . håper noen kan hjelpe meg

Link to comment
Share on other sites


Hei alle !

jeg er på leting etter et firma i trolhettan som jeg har kjøpt deler hos tidligere og unras på om noen her vet hva nettadressen dertil er . trenger deler og synes det var en grei og hyggelige folk :D . håper noen kan hjelpe meg

Translated from Norwegian to English:

Hello all!

I'm looking for a company in trolhettan that I have bought parts unras at earlier and if anyone here knows what is the URL also. need parts and think it was a nice and friendly people: D. hope someone can help me

If you really want to make people safe drivers again then simply remove all the safety features from cars. No more seat belts, ABS brakes, traction control, air bags or stability control. No more anything. You'll see how quickly people will slow down and once again learn to drive like "normal" humans.

Link to comment
Share on other sites

Trollhättan is in Sweden, (love the name Trollhättan) so I moved this to the Cadillac Club Sweden forum where hopefully our Swedish Members can help based on their knowledge of local vendors.

Bruce

2023 Cadillac CT4-V Blackwing

Follow me on: Twitter Instagram Youtube

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...