Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Elfel De Ville -67


H Ekman

Recommended Posts

Då ska vi se vad första inlägget ger för resultat :)

Demonterade hela instrumentbrädan på min -67 de ville cab, efter ihop montering funkade allt som det skulle, efter en sväng på nån mil slutade elhissar, cab, courtesy light´s och bakljus att fungera??  Fick saker till att funka, så jag fick kört upp cabben, sedan nada.

Har haft lite bekymmer med halvljuset, nåt glapp i genomföring torped, men till och och från får jag ljuset fram att funka, oftast heljuset och parkering.

Nån som kan tipsa var jag skall leta?

Ström kommer till säkringsdosan, verkar som det är nån koppling ut till förbrukarna nånstans som inte vill.

Det vart en del klippt och annat slarv i elsystemet, men det mesta har jag fixat nu. Säkert en del kvar som jag inte titta på ännu.

Hur får man loss genomföringen i torpeden, nån som vet?

Link to comment
Share on other sites


Sound like a short to ground but you would want to look to see which of the errant items are on the same circuit

Bruce

2023 Cadillac CT4-V Blackwing

Follow me on: Twitter Instagram Youtube

Link to comment
Share on other sites

Yeah, thought so as well, got the feeling that the fusebox should be in holder to connect to ground, but seems like no, but not sure.

Strange that it appeared suddenly, have been fixing a couple of weeks, and everything has been working properly.

But, new attack in the electrical tomorrow, hopefully i find something.

Edited by H Ekman
Link to comment
Share on other sites

Kanske det hjälper någon, det är matarströmmen från startmotorn till säkringsdosan som spökar, kretsen med "fusible link" från startmotorn.

Vet inte ännu riktigt felet, får fortsätta och undersöka.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...