Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Fälgar


hanler

Recommended Posts

Är det någon som har koll på var man kan köpa fälgar? Söker en fälg med lite mer klassisk look, inte så sportig.

Hansa

Link to comment
Share on other sites


Förmodar att det är till din STS ;)Men klassisk Look får du förklara lite mer för alla har ju sin smak. Är själv sugen på att ta hem ett par ekerfärgar som en kund köpte till sin Mercedes.

Alla som säljer fälgar borde hitta nått som passar bara de tar sig tid å leta lite.)

Kommer inte ihåg namnet på dem men kan ta reda på vad de heter. (Ingen bra bild men ger ett hum om hur de ser ut)

869201152107Pbc14.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jag rensade din ena post åt dig (dublett) ;)

Oj blev det en dublett. Vad kom detta sig? Nu ser jag förresten på bilden av din bil att du har snygga fälgar. Original eller?

Hansa

Link to comment
Share on other sites

Förmodar att det är till din STS ;)Men klassisk Look får du förklara lite mer för alla har ju sin smak. Är själv sugen på att ta hem ett par ekerfärgar som en kund köpte till sin Mercedes.

Alla som säljer fälgar borde hitta nått som passar bara de tar sig tid å leta lite.)

Kommer inte ihåg namnet på dem men kan ta reda på vad de heter. (Ingen bra bild men ger ett hum om hur de ser ut)

869201152107Pbc14.jpg

Jag tänkte mig någonting i den här stilen om nu bilden kommer med.

Hansa

post-17612-130669368564_thumb.txt

Link to comment
Share on other sites

Jag rensade din ena post åt dig (dublett) ;)

Oj blev det en dublett. Vad kom detta sig? Nu ser jag förresten på bilden av din bil att du har snygga fälgar. Original eller?

Hansa

Säg det. Se på mig som av misstag skrev över svar i en post om etanol då jag skulle svara :ph34r:

De fälgarna jag har där var original till STS för 92-94 års modeller. Tror det blev andra fälgar -95. Personligen gillar jag dom fast de jag har är penselrenoverade och halvdåliga så de passar bäst till vintern.

http://www.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=19418863

3 fina och en repad..kanske något att slå till på?

Link to comment
Share on other sites

Aha, kolla här http://lawheel.com/

(Pris finns på Ebay)

Tack för tipset. Kollade in sidan och där fanns det några riktigt fina fälgar. Skall först försöka sälja mina sommar- fälgar.

Hansa

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...