vibystugan Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Hej igen. Och tack för all hjälp som jag fick på min förra fråga. Nu tänkte jag fråga om någon vet var jag får tag på en ny grill till våran STS. Jag har provat osbyskroten men dom hade ingen. Den ska vara mörk blå och det värkar vara svårt hahaha. Alla tipps hjälper. Tack för hjälpen i för hand. Peter Jacobsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Olsson Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Se länken längst upp. Bildelsbasen.se kan tänkas ha också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibystugan Posted July 31, 2010 Author Report Share Posted July 31, 2010 Se länken längst upp. Bildelsbasen.se kan tänkas ha också. Tack för hjälpen Jan. Ska kolla det asap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibystugan Posted August 25, 2010 Author Report Share Posted August 25, 2010 Se länken längst upp. Bildelsbasen.se kan tänkas ha också. Tack för tippset jag hitta en perfect grill på ebay i aizona som kom hem till svenska tullen i mondags. Nu sitter jag och väntar vid brevlådan haha. Den kosta mig 71 dollar plus 35 dollar i frakt. Det är helt ok tycker jag. Desutom är den i rätt färg och i mycket bra skick. MVH Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibystugan Posted August 26, 2010 Author Report Share Posted August 26, 2010 Se länken längst upp. Bildelsbasen.se kan tänkas ha också. Tack för tippset jag hitta en perfect grill på ebay i aizona som kom hem till svenska tullen i mondags. Nu sitter jag och väntar vid brevlådan haha. Den kosta mig 71 dollar plus 35 dollar i frakt. Det är helt ok tycker jag. Desutom är den i rätt färg och i mycket bra skick. MVH Peter Nu sitter nya Grillen på bilen och det var som säljaren sa...Den var i mycket bra skick nu ser bilen komplett ut igen. 1000 kronor med tull och allt. Tänkte att det kunde vara roligt att skriva något bra här inne i bland Nu jagar jag förar sidans sido spegel. Önska mig lycka till.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.