Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Grill till Seville STS 1998


vibystugan

Recommended Posts

Hej igen. Och tack för all hjälp som jag fick på min förra fråga. Nu tänkte jag fråga om någon vet var jag får tag på en ny grill till våran STS. Jag har provat osbyskroten men dom hade ingen. Den ska vara mörk blå och det värkar vara svårt hahaha. Alla tipps hjälper.

Tack för hjälpen i för hand.

Peter Jacobsson

Link to comment
Share on other sites


  • 4 weeks later...

Se länken längst upp.

Bildelsbasen.se kan tänkas ha också.

Tack för tippset :) jag hitta en perfect grill på ebay i aizona som kom hem till svenska tullen i mondags. Nu sitter jag och väntar vid brevlådan haha. Den kosta mig 71 dollar plus 35 dollar i frakt. Det är helt ok tycker jag. Desutom är den i rätt färg och i mycket bra skick.

MVH

Peter

Link to comment
Share on other sites

Se länken längst upp.

Bildelsbasen.se kan tänkas ha också.

Tack för tippset :) jag hitta en perfect grill på ebay i aizona som kom hem till svenska tullen i mondags. Nu sitter jag och väntar vid brevlådan haha. Den kosta mig 71 dollar plus 35 dollar i frakt. Det är helt ok tycker jag. Desutom är den i rätt färg och i mycket bra skick.

MVH

Peter

Nu sitter nya Grillen på bilen och det var som säljaren sa...Den var i mycket bra skick :) nu ser bilen komplett ut igen. 1000 kronor med tull och allt. Tänkte att det kunde vara roligt att skriva något bra här inne i bland :) Nu jagar jag förar sidans sido spegel. Önska mig lycka till....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...