Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Köpa nya delar till min Cadillac?


aiWel

Recommended Posts

Hej!

Jag köpte mig en Cadillac Seville STS -97 igår som enbart har gått 14.000 mil! Jag är jätte nöjd med bilen och den går hur fint som helst!

Jag har kollat lite på forumet för att försöka finna svar på min fråga där men jag är nog inte riktigt ute efter det som har funnits där.

Jag skulle vilja byta ut mina framlapor och blinkers, de jag har är i dåligt skick nämligen.

Men angående blinkersen så vet jag att man kan köpa vita blinkers istället för de tråkiga oranga glasen.. någon som vet om det finns till min bil?

Jag skulle gärna vilja ha länkar om någon kunde ge mig när det gäller att köpa delar som inte är orginal.. liknande styling? Jag vill bara se vilka möjligheter jag har, jag älskar bilen som den är nu men det kan vara skoj att se vilka möjligheter man har!

Tacksam för svar!

Link to comment
Share on other sites


Hej,

Längst upp under listan med forumtrådar "Pinned" finns några tips om vart du kan köpa delar, Rockauto etc.

Egentligen vet jag inte vart man köper, men sök på Ebay är mitt bästa tips. Fick exempelvis tag på en navigatorskiva till min bil för 1/5 av nypris där. På amerikanska forumdelen finns det flera företag som säljer styling till Cadillac. Men här hemma vet i sjutton vem som säljer - och världen har blivit mindre. Så det är ofta lika billigt och bra att beställa själv från USA som att använda en mellanhand.

Det är värt att ringa till skrotarna, de kan ha de delar du söker - om du vet att delarna existerar.

Hittar du någon bra leverantör, fyll på listan under "pinned" med vilka som kan leverera så får vi alla lite uppslag till modifieringar på bilen.

Men annars, välkommen till forumet.

/Oscar

STS 2005 V8 (1SF)

Sedan DeVille 1995 4.9L

Link to comment
Share on other sites

Hej. Skall du ha delar snabbt så kan du gå till närmaste Mekonomen som tar hem delar från Hansen Racing. Beställ innan kl. 10.00 så har du delarna nästa dag. Ett billigare och lite långsammare alternativ är Rockauto. Anders :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...