Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Forumändringar


Jan Olsson

Recommended Posts

Som ni kanske har lagt märke till har jag fått samma befogenheter som Bengt O på vårt underforum, dvs. fullständiga rättigheter att handha poster, topics och användare.

Ni har säkert lagt märke till något som heter "warn status" vid era profiler. Man kan ha max 5 varningar sedan är det kört så att säga, men så långt hoppas jag inte det går här.

Dessutom kan ni om ni tycker någon post inte är passande klicka på "report"-knappen nere till vänster så får jag mig en blänkare om det skulle vara så att någon uppfattar ett innehåll som mindre passande eller stötande på något sätt.

Vidare tillåter forumet att jag flyttar, tar bort, editerar etc. Då kommer det med automatik att innebära att det står en kommentar t.ex. "post edited by Jan Olsson" så ni behöver inte vara oroliga för någon slags censur där ni inte ens ser om jag gjort någonting.

Alla åsikter är välkomna sålänge de är någorlunda sakliga, under årens lopp har det dock dykt upp enstaka individer som råkat ut för något problem, fått usel service och sedan gnäller på allt och alla. De brukar ofta inte bli särskilt långlivade helt enkelt därför att det här också är ett entusiastforum.

Kritik är en sak, gnäll och skitsnack något helt annat. Då kan man gå in på en "hat-sida" istället.

Vi är ju trots allt här för att ha kul, dela med sig av sina erfarenheter, sitt bilintresse och hjälpa varandra eller hur? :)

Link to comment
Share on other sites


Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...