Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Grillemblem STS-95


Cadman 68

Recommended Posts

Hej alla på forumet!

Någon rolig person har sysselsatt sig med att stjäla grillemblemet från min STS-95. Någon som har något bra tips hur jag kan hitta ett nytt el begagnat utan att bli ruinerad?

Bästa hälsningar

C-68

Link to comment
Share on other sites


www.ebay.com tillgången "ower there" är tusenfallt bättre ,, hiaar du en bil i sverige är risken stor att du får en prissättning i guld bara för att det är till en Cadillac .. som sagt kolla ebay ,, det år ju dessutom en lämplig storlek att skicka

HÄR får du ett spillans för 40$ + Frakt

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-CADILLA...sQ5fAccessories

Link to comment
Share on other sites

Hej och tack för snabba svar från er Cadillac-kolleger!

Skall genast ge mig ut på ebay; finns ju säkert pengar att spara in!

Däremot är jag osäker på om mitt emblem var guldlegerat som det en av er länkade till; har för mig mitt var i silver. Någon som möjligen vet vilket det skall vara original innan jag börjar buda?

MVH

Cadman

Link to comment
Share on other sites

Hej,

kolla här : http://motors.shop.ebay.com/items/cadillac...m_W0QQ_catZ6000

Ifall det är en helt original STS 1995 så BÖR det vara ett silveremblem i grillen.

Är emblemen på bakluckan i silver så är jag säker på att det ska vara silver emblem i grillen.

Det finns att köpa guldpläterade. Antar att det var option redan från start hos dealership i USA?

ADD 300 DOLLARS AND YOU WILL GET THE GOLD EDITION! vem vet :-))

Mvh

CadillacMartin

Link to comment
Share on other sites

Hej och tack igen för bra råd!

Fick nyss kontakt med en snubbe i USA via ebay som kunde tänka sig att skicka mig rätt emblem (silver) för 73 bucks inkl frakt. Verkar som om min bil kan bli komplett igen tack vare detta forum!

C-68

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...