Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Bakre låsen och fönsteren funkar ej


vibystugan

Recommended Posts

Hej :)

Helt plötsligt så började höger bakfönster gå ner av sig skälv. Sen helt plötsligt så sluta fönsterhissarna och låsen att funka helt och hållet bak. Med lite letande på nätet så kom jag fram till att det borde vara controll boxen i förar dörren som strula. Jag har bytt den och har kvar samma problem. Båda bakdörrarna är helt döda. Hittar inga kabelbrott..... Har ni några förslag. Bilen har bara gått ca 12000 mil och är superfin. Tanken var att sälja den till våren för att frugan som äger bilen vill ha något mindre att köra :(( all hjälp motages med stor antentusiasm.

MVH

Peter Jacobsson

Link to comment
Share on other sites


Vid första anblick tänkte jag på lock out knappen, men det verkar ju då inte så efter att ha läst hela inlägget. jag hade samma problem innan jag fattade hur den knappen funkade. Det fattar jag inte nu heller, men har inte använt den, så har inte märkt nåt strul. Men när jag köpte bilen så ville det inte alls funka bra, men sen när jag slutat trycka på alla knapparna och gick vetenskapligt fram, så funkade allt klockrent.

ps

Kände en peter jacobsson förr som hade maxi 68... inte samma va?

Link to comment
Share on other sites

Vid första anblick tänkte jag på lock out knappen, men det verkar ju då inte så efter att ha läst hela inlägget. jag hade samma problem innan jag fattade hur den knappen funkade. Det fattar jag inte nu heller, men har inte använt den, så har inte märkt nåt strul. Men när jag köpte bilen så ville det inte alls funka bra, men sen när jag slutat trycka på alla knapparna och gick vetenskapligt fram, så funkade allt klockrent.

ps

Kände en peter jacobsson förr som hade maxi 68... inte samma va?

Tack för tippset...viste inte om att det fans en sån knapp?? var sitter den :) Nej tyvär är jag inte Maxi 68 mannen :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...