Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Hastighets mätaren visar MPH resten metric ?


vibystugan

Recommended Posts

Hej och tack för all hjälp med mina andra frågor. Här är en ny. När jag leta felet på service stability sys så koppla jag bort minus kabelen på batteriet för att inte bränna något. När jag satte tillbaka den så visar antingen den digitala hastighets mätaren MPH eller om jag väljer metric så visar den vanliga mätaren MPH och desutom fel med 20-30 kmh. Värmen visar Farenhight när normala mätaren visar mph och den digitala visar då kmh. Ändrar jag det till metric så visar tempen till ac fel. Fins det något sätt att nollställa mätarna?

Tack för hjälpen

Peter

Link to comment
Share on other sites


Skönt att se! Kanske behövde den bara vila lite. ;) Men lite mystiskt var det allt... Trevligt att du tittade in för att säga hur det gick - alltid bra för någon som läser tråden i framtiden att kunna se hur det löstes (även om det i detta fall aldrig blev någon diskusion - det var nog en ovanlig grej du råkade ut för).

Link to comment
Share on other sites

Skönt att se! Kanske behövde den bara vila lite. ;) Men lite mystiskt var det allt... Trevligt att du tittade in för att säga hur det gick - alltid bra för någon som läser tråden i framtiden att kunna se hur det löstes (även om det i detta fall aldrig blev någon diskusion - det var nog en ovanlig grej du råkade ut för).

Jag kommer alltid att uppdatera det som händer :) Jag blev varnad för att det kunde hända konstiga saker om jag tog av och satte dit kablarna flera gånger i rad på bilen. Och det gjorde det hahahaha. Men den nolla sig skälv så vi är glada och nöjda :)

MVH

Peter

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...