MrTuffBoy Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Hallå har en fundering som nån eller några kanske kan hjälpa till med, Har sett att på vissa Cadillac så har dom Reservhjulet monterat på stötfångaren bak.....Har sett på Deville från senare 90-tal.....Undrar då om detta tillbehör finns till min 95 Fleetwood?.....Vad heter detta tillbehör? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTuffBoy Posted July 29, 2010 Author Report Share Posted July 29, 2010 Ingen som vet?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sockna Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Har också sett det,men kan inte komma på vad det heter Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrTuffBoy Posted July 29, 2010 Author Report Share Posted July 29, 2010 Har nu fått veta att det heter Continetal kit, samt att det tydligen bara är för syns skull....inget reservhjul där altså......Men jag vill iaf ha ett sådant kit på min kärra.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.