Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

registreringsbesiktning.


bullen

Recommended Posts

hej. jag skall regbesikta min cadillac fleetwood brougham limousine 1984

jag undrar vad jag behöver tänka o ordna med för bes

jag har satt på gula blinkers bak märkt E5 hoppas de e rätt

sidoblinkers finns ej har hört att detta är krav från 1985

jag har ej ordnat några intyg före besiktningen. behövs detta ???

sedan undrar jag över coc intyg sitter 2 intyg på vä framdörr står dock ej att det är coc intyg

behövs detta för en 1984 årsmodell.??

om någon vet fullständigt vad jag behöver ordna före så är jag tacksam för hjälp.

hörde nåt om bullerintyg vet ej om detta behövs på tanke om årsmodellen

mvh micke

Link to comment
Share on other sites


hej. jag skall regbesikta min cadillac fleetwood brougham limousine 1984

jag undrar vad jag behöver tänka o ordna med för bes

jag har satt på gula blinkers bak märkt E5 hoppas de e rätt

sidoblinkers finns ej har hört att detta är krav från 1985

jag har ej ordnat några intyg före besiktningen. behövs detta ???

sedan undrar jag över coc intyg sitter 2 intyg på vä framdörr står dock ej att det är coc intyg

behövs detta för en 1984 årsmodell.??

om någon vet fullständigt vad jag behöver ordna före så är jag tacksam för hjälp.

hörde nåt om bullerintyg vet ej om detta behövs på tanke om årsmodellen

mvh micke

Att REGbesiktiga en standardbil byggd FÖRE oktober 96 är idag ganska enkel du behöver tre saker TITLE , lappen i dörren som GM klistrat dit och sen anpassa ljusutrustningen mot RÅDANDE krav... jag är inte helt säker men jag TROR att du åker på sidomarkeringsblinkers hur som helst

MEN är din bil en STANDARD bil eller är det någon av Gm/cadillacs accrediterade vagnsbyggare som gjort limonsine av den ? är bilen OMBYGGD efter det att den lämnade löpande bandet så kan det krävas intyg som du färmodligen kan få via cadillac sweden/europe

Bullerprov behövs bara på bilar NYARE är oktober 1996

För att vara på säkra sidan tycker jag att du ringer bilprovningens tekniska avd och får reda på vilka krav dom kommer ställa på dig .. men som sagt det enda som jag är rent osäker på är om du har en "standard" eller ombyggd bil ...är bilen ombyggd faller alla certifieringar GM gjort på bilen

Link to comment
Share on other sites

Mhh skumt hittar ingen editeringsfunktion nu ..... well jag pratade med bilprovningen idag .. F.R.O.M 1986 måste man ha sidoblinkers MEN beroende på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGDEN så kan du tvingar ha sidomarkeringsblinkers även på en bil Äldre än 1986

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...