lampa65 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Hej Cadillac vänner! Har haft problem med trilskande laddrelä (externt). Nu har jag lessnat och köpt en sprillans ny generator 100A med inbyggt laddrelä. Nu undrar jag om det finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig med hur jag skall koppla kablarna så de inte blir galet. Så att det funkar som det skall med GEN lampan och så. Mycket tackasaam för svar och om någon även har ett elschema för detta så blir jag ju överlycklig. Tack på förhand / Thommy PS: Keep on cruising Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benny Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Hej Cadillac vänner! Har haft problem med trilskande laddrelä (externt). Nu har jag lessnat och köpt en sprillans ny generator 100A med inbyggt laddrelä. Nu undrar jag om det finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig med hur jag skall koppla kablarna så de inte blir galet. Så att det funkar som det skall med GEN lampan och så. Mycket tackasaam för svar och om någon även har ett elschema för detta så blir jag ju överlycklig. Tack på förhand / Thommy PS: Keep on cruising Hej! Ett elschema bör du kunna hitta under följande länk: http://caddyinfo.ipbhost.com/index.php?showtopic=15663 Lycka till ... /Bengt Bengt Olsson Cadillac Club Sweden 99 STS Vogue Gold Edition Corsa cat-back w gold tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.