Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Upprop till alla Cadillac club medlemmar i Norr


Caddy 54

Recommended Posts

Hej alla Cadillac club medlemmar i norr. Då menar jag norr om dalälven. Vi betalar en rätt stor avgift som till stor del medlemmarna i söder får mesta delen av. Vore intressant om vi här uppe i norra landsdelen kunde göra något. Fixa någon trevlig visning av de nya bilarna etc. Finns det någon med god fantasi och initiativkraft som kunde reka lite. Vi borde träffas mer. Jag vet att det är långa avstånd och intresset kanske inte är så stort. Det kanske inte finns några medlemmar kvar sen man fått de olika klubbemblemen. Få höra lite synpunkter. Bor själv i Umeå och har en 54 serie62 4 d.sedan.

Link to comment
Share on other sites


Trevlig och bra idé!

Jag är faktiskt inte medlem i någon av Cadillacklubbarna just för att "alla" aktiviteter är i södra Sverige - känns lite lustigt att behöva åka mer än 1000 kilometer bara för att ta sig till träffen... Men som sagt, blev det någon kul träff här uppe så kanske jag blir medlem :-)

Jag bor i Luleå och har en 73'a Eldorado cabriolet (Indy 500 pace car replika - http://www.indy500pacecars.com/replicas/34875/ )

Cheerio!

/Rikard

Link to comment
Share on other sites

Jämfört med er bor jag i södra Sverige men norr om Dalälven (Gävle) och visst skulle det vara kul med någon aktivitet lite närmare. Tittar jag i kartan så ser jag att det blir lite svårt att lösa det för det tog mig en timme och femti minuter från Gävle till drottningholm i lördagens snöoväder och åker jag i stället norrut så kommer jag till Sundsvall så jag tror att en träff för alla norr om Dalälven i vilket fall som helst skulle innebära många mil. Norrland är ju 2/3 av Sverige. Men en träff mitt i Sverige skulle ändå vara kul så hur många medlemmar finns runt ytterhogdal strax söder om Östersund? http://www.hogdalsbygden.se/1-turism/1-sev...t-mittpunkt.htm

Skämt o sider men Sverige är avlångt och någon aktivitet i norr skulle väl inte vara fel så finns det någon träff fixare som vill ordna skulle jag gärna dra mig norrut mot midnattssolen.

Link to comment
Share on other sites

Tjena!

Vad kul att det är fler som funderar på nån aktivitet här uppe i norr.

Tyvärr så kände jag det samma men jag knöt bara näven i fickan o gick ur klubben, lite trist men..

Vi kanske skulle ta lite mer funderingar i ämnet o ordna nåt.

Jag bor själv i Umeå o kör en 52 serie62 Cab röd med svart cab.

Vänligen

Mats Palmgren

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...