Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Välkommen till diskussionsforum Cadillac Club Sweden


Benny

Recommended Posts

Välkomna till Cadillac Club Swedens nya diskussionsforum eller anslagstavla (Bulletin Board). Detta forum är en underavdelning till den amerikanska web-siten www.caddyinfo.com. Caddyinfos administratör, Bruce Nunnally, har generöst erbjudit detta utrymme för Cadillac Club Sweden och friheten att föra dialogen PÅ SVENSKA! Syftet med forumet är att skapa utrymme för medlemmarna att ställa frågor, lämna svar eller synpunkter eller att över huvud taget vädra åsikter om Cadillac. Ganska fria svängar alltså. Alla cadillacägare är välkomna oavsett klubbtillhörighet.

Vartefter forumet utvecklas får vi se om det behövs någon understruktur för att sortera upp frågorna, men vi startar ganska öppet. Givetvis måste man iaktta vissa regler och en viss etik på ett forum av detta slag. Se särskilt meddelande med översättning av "Forum Terms" till svenska (Regler och villkor). :D

Bengt Olsson

Cadillac Club Sweden

99 STS Vogue Gold Edition

Corsa cat-back w gold tips

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

  • 1 month later...

Bra initiativ, det händer ju att man behöver hjälp när något krånglar. Jag håller med Cad 54 att det skulle vara bra att ha några fasta rubriker för olika typer av inlägg då det kan bli svårt att hitta lämpliga trådar när man behöver hitta något. Mustang klubben har en uppdelning som jag tycker verkar rätt bra med årsmodell indelning och vilken typ av ämne man diskuterar typ el, motor eller inredning.

Just nu är det bara vädret som är fel vilket kanske hör hemma i ett annat forum annars så väntar pärlan bara på en dammsugning och däckbyte före nästa åk-säsong

Link to comment
Share on other sites

Bra initiativ, det händer ju att man behöver hjälp när något krånglar. Jag håller med Cad 54 att det skulle vara bra att ha några fasta rubriker för olika typer av inlägg då det kan bli svårt att hitta lämpliga trådar när man behöver hitta något. Mustang klubben har en uppdelning som jag tycker verkar rätt bra med årsmodell indelning och vilken typ av ämne man diskuterar typ el, motor eller inredning.

Just nu är det bara vädret som är fel vilket kanske hör hemma i ett annat forum annars så väntar pärlan bara på en dammsugning och däckbyte före nästa åk-säsong

Hej och välkommen hit. Kul att vi börjar komma igång med detta forum, ju fler som är aktiva desto bättre förstås. Hittills är de flesta ämnen som har tagits upp av mer eller mindre teknisk karaktär, så jag tycker fortfarande att vi skall avvakta med understrukturer. De aktuella diskussionerna kommer ju alltid upp på toppen och det känns som en tillräcklig struktur så här långt. :rolleyes:

Bengt Olsson

Cadillac Club Sweden

99 STS Vogue Gold Edition

Corsa cat-back w gold tips

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...