Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Forumregler


Jan Olsson

Recommended Posts

1) Använd inte enbart stora bokstäver EFTERSOM DET BETRAKTAS SOM OARTIGT ATT SKRIKA

2) Använd gärna ett rättstavningsprogram. Jag bryr mig inte om perfekt grammatisk svenska men någorlunda vettiga meningsuppbyggnader med interpunktioner gör posten trevlig och lättläst för oss som vill ta del av informationen.

Dålig svenska visar på bristande respekt för oss som läser och förringar också dig som postar. Dåligt eller uselt skrivna poster gör att man som läsare tappar intresset och endast fokuserar på det dåliga språket.

3) Skicka endast PM till mig då någon bryter mot reglerna eller har andra forumrelaterade problem. Jag kommer inte att svara på några andra PM.

4) Om ni inte angett i er "avatar" vilken bil ni har, ange det då i posten för att vi ska kunna hjälpa till med rätt information.

5) Ange ärende i titeln. T.ex. "Farthållaren funkar inte" till skillnad från "HJÄLP jag har bråttom". Vem har inte bråttom liksom? Det här är ett entusiastforum till skillnad från kostnadsfri 24/7 support.

Ange också i posten vad du gjort hittills med bilen som kan åstadkommit felet, eller vad du gjort för att försöka avhjälpa det. Nämn också vilka koder du plockat fram och om de var history eller current.

6) Använd sökfunktionen så vi slipper svara på samma frågor om och om igen.

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...