Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Navigations CD

hanler

Recommended Posts

Är det någon som vet var man kan få tag på navigations-CD. Jag har en Cadillac STS 2001

Hansa

J

jag svarar på min egen fråga. DET FINNS INTE! Dåligt kan man tycka.

Hansa

Hej

Tack för tipps om Caddyinfo. Det tycks stå en hel del på denna sidan. Ursäkta min okunskap men hur hittar man ett ämne som man vill ha info om. Ser inte att det finns någon sökmotor.

Hansa

Jag är nog lite ovan med den här sidan. Den här sidan har ju adressen caddyinfo.iphost.com och där finns det mycket riktigt en sökmotor uppe till höger. Men högst upp på sidan till vänster så finns det också någonting som har adressen caddyinfo.com och där hade jag klickat in mig och där finns då ingen sökmotor. Båda sidorna heter dock caddyinfo. Men då skall jag kolla in det här som finns skrivet om navigations-cd.

Jag har visserligen tappat hoppet men man vet ju aldrig.

Hansa

Jag är nog lite ovan med den här sidan. Den här sidan har ju adressen caddyinfo.iphost.com och där finns det mycket riktigt en sökmotor uppe till höger. Men högst upp på sidan till vänster så finns det också någonting som har adressen caddyinfo.com och där hade jag klickat in mig och där finns då ingen sökmotor. Båda sidorna heter dock caddyinfo. Men då skall jag kolla in det här som finns skrivet om navigations-cd.

Jag har visserligen tappat hoppet men man vet ju aldrig.

Hansa

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...