Franz Posted September 28, 2010 Report Share Posted September 28, 2010 Hej, ytterspegel höger har varit trasig när jag köpte bilen. Har fått tag i en på en av Torontos bilskrotar till det facila priset av 50 CAD + lika mycket i frakt och postens avgifter (!). Totalt knappa tusen riksdaler. En ny hade kostat cirkus 12.000!! Nu skall den monteras och frågan är hur jag bör demontera/montera dörrklädseln etc. utan att ha sönder något. Finns det måhända en monteringsanvisning som någon vänlig själ kan maila till mig? swedehome.inc@telia.com eller franz.braun@telia.com. Skulle vara evinnerligen tacksam. Franz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Olsson Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Jag antar att det var K&W som gav det facila priset på 12000 kr... Menar du hela enheten eller bara glaset? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franz Posted October 21, 2010 Author Report Share Posted October 21, 2010 Jag antar att det var K&W som gav det facila priset på 12000 kr... Menar du hela enheten eller bara glaset? Wow! Jag har lyckats med inloggningen fast jag fick gå via caddyinfo.com. Jo, det är hela spegeln som skall bytas. Det var själva spegelhuset som var trasigt. Tacksam för alla tips. Franz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Olsson Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Mirror assy, W/memory Right MIR-OS/RV List Price : $540.37 Your Price : $432.30 Priset är från www.cadillac-parts-dealer.com. Med frakt, moms och tull borde du landat på ca 4500 kr. Det var Klintberg & Way som försökte röva dig va? Jag återkommer senare under dagen med anvisningar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Olsson Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Jag skulle ju återkomma igår, men jag missade det. Här är det iaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Olsson Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Del 2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Olsson Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 Här är den avslutande delen 3, titta på den först, de moment som hänvisas till är de beskrivna i del 1 och del 2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.