Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Tanklucka/bagagelucka - Gas cap/trunk lid STS -02

Franz

Recommended Posts

Problem: gick inte att ladda batteriet i bilen. Ergo: demontering och laddning. Ok. Efter monteringen går det inte att öppna tankluckan vare sig med knappen på nyckeln eller knappen i bilen likaså bagagelucken som dock går att öppna med nyckeln i låset. Någon glad människa som har någon bra idé?

Problem: impossible to charge battery while in car(?). Ergo: demounting and charging outside car. Okay. After reinstallation of battery gas cap and trunk lid can not be opened neither with key or button under dashboard.

Anyone got an idea?

Problem: gick inte att ladda batteriet i bilen. Ergo: demontering och laddning. Ok. Efter monteringen går det inte att öppna tankluckan vare sig med knappen på nyckeln eller knappen i bilen likaså bagagelucken som dock går att öppna med nyckeln i låset. Någon glad människa som har någon bra idé?

Problem: impossible to charge battery while in car(?). Ergo: demounting and charging outside car. Okay. After reinstallation of battery gas cap and trunk lid can not be opened neither with key or button under dashboard.

Anyone got an idea?

Jag antar att du inte slagit om strömbrytaren i handskfacket av misstag?

Anyone got an idea?

Jag antar att du inte slagit om strömbrytaren i handskfacket av misstag?

Halleluja! Prisat vara Janne. Jojo, det kan vara för många finesser ibland som en enkel hjärna som min inte greppar. Eller skall jag skylla på åldern? En tackar i alla fall. Fast de vete tusan när jag kom åt den brytaren. Kanske när jag städade (!) handskfacket inför en eventuell försäljning.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...