Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Till Salu STS 1999

MrTuffBoy

Recommended Posts

Nån som är intresserad av en STS 1999 Grönmetallic ljus inredning, 15100 Mil, S+V hjul, den har väl all utrustning bortsett från taklucka och navigation, Bägge toppackningarna bytta för 1000mil sedan den är även "Timesertad" främre motorkudde ny sen en vecka tillbaka, Goldkittad med emblem, utblås samt huvkråka.........

Tänkte kolla om det finns nått intresse för pulkan, kan ev tänka mig ett byte mot en De Ville eller en Jagga 1998-00

Frågor mejla eller ring mig på 070-478 73 73

//Peter

Nån som är intresserad av en STS 1999 Grönmetallic ljus inredning, 15100 Mil, S+V hjul, den har väl all utrustning bortsett från taklucka och navigation, Bägge toppackningarna bytta för 1000mil sedan den är även "Timesertad" främre motorkudde ny sen en vecka tillbaka, Goldkittad med emblem, utblås samt huvkråka.........

Tänkte kolla om det finns nått intresse för pulkan, kan ev tänka mig ett byte mot en De Ville eller en Jagga 1998-00

Frågor mejla eller ring mig på 070-478 73 73

//Peter

Peter!

Lägg in en annons på hemsidan www.cadillacclub.se Köp & Sälj. Det kostar inget och du kan lägga ut några bilder som gör annonsen bättre.

Mvh /Bengt B)

Bengt Olsson

Cadillac Club Sweden

99 STS Vogue Gold Edition

Corsa cat-back w gold tips

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...