Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Fälgar till Fleetwood -93


Hultstrom

Recommended Posts

Tjena!

Jag är på jakt efter orginal alufälgar, eller möjligen replika, till min Fleetwood -93 Limo. Har surfat runt en del men hittar bara en massa bling och det är jag inte så sugen på.

Dessa är vad jag helst av allt skulle vilja ha:

4kvibm.jpg

Någon som har eller vet var man kna få tag i?

Link to comment
Share on other sites


Tjena!

Jag är på jakt efter orginal alufälgar, eller möjligen replika, till min Fleetwood -93 Limo. Har surfat runt en del men hittar bara en massa bling och det är jag inte så sugen på.

Dessa är vad jag helst av allt skulle vilja ha:

4kvibm.jpg

Någon som har eller vet var man kna få tag i?

Hej!

I Sverige lär det vara svårt att hitta det du söker, låt oss hoppas att någon som ev skulle kunna ha det du söker hör av sig i så fall. I USA finns det du söker och på ebay finns en säljare som är seriös och pålitlig som verkligen kan Cadillac och vilka hjul/fälgar som passar till olika modeller. Han har ett set om fyra nya kromhjul som passar till din modell, se följande länk: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-Brand-NEW...sQ5fAccessories

Det är inte gratis och det finns andra begagnade hjul till billigare pris. Hör av dig om du skulle vara intresserad och om du i så fall behöver hjälp. Frakten kostar ju $680.00 så om det finns någon som har ett alternativ på närmare håll, kanske det vore av intresse? Vet du något Stig (A-son)?

Mvh /Bengt B)

Bengt Olsson

Cadillac Club Sweden

99 STS Vogue Gold Edition

Corsa cat-back w gold tips

Link to comment
Share on other sites

Tjena!

Jag är på jakt efter orginal alufälgar, eller möjligen replika, till min Fleetwood -93 Limo. Har surfat runt en del men hittar bara en massa bling och det är jag inte så sugen på.

Dessa är vad jag helst av allt skulle vilja ha:

4kvibm.jpg

Någon som har eller vet var man kna få tag i?

Hej!

I Sverige lär det vara svårt att hitta det du söker, låt oss hoppas att någon som ev skulle kunna ha det du söker hör av sig i så fall. I USA finns det du söker och på ebay finns en säljare som är seriös och pålitlig som verkligen kan Cadillac och vilka hjul/fälgar som passar till olika modeller. Han har ett set om fyra nya kromhjul som passar till din modell, se följande länk: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-Brand-NEW...sQ5fAccessories

Det är inte gratis och det finns andra begagnade hjul till billigare pris. Hör av dig om du skulle vara intresserad och om du i så fall behöver hjälp. Frakten kostar ju $680.00 så om det finns någon som har ett alternativ på närmare håll, kanske det vore av intresse? Vet du något Stig (A-son)?

Mvh /Bengt B)

Jo har faktiskt varit i kontakt med denna herre på Ebay och han har även ett par fräscha begagnade till salu. 520 dollar skulle han ha i frakt vilket gör att jag landar på närmare 15 papp för dessa... + moms. Känns rätt saftigt alltså... Funderar på om det kan finnas någon agentur som säljer replikafälgar i europa som skulle kunna ha kopior. Skall åka över till en polare som är däckhandlare imorgon och kolla med honom.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...