Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Xenon ersättningslampor


mixbox

Recommended Posts

Jag tycker att hel/halvljus på bilen lyser lite halvtaskigt så jag tänkte beställa nya från eBay men vet inte vad jag ska leta efter...

Vad är det för "sockel" och är det någon skillnad på den amerikanska och den europeiska modellen utav strålkastarna?

Tack på förhand :)

Link to comment
Share on other sites


Eftersom det finns ett otal olika "ideér" på hur man konverterar och vad man stoppar i en amerikansk bil så kan jag bara råda dig till att plocka ur en lampa och identifiera den (vilken typ den håller ) sen är INTE alltid gräset grönare på andra sidan ,, innan du tar hem nya lampor från usa ,, kolla blocket det brukar finnas massor med leverantörer som säljer såna här lampor för hyffsade pengar ,, handlar det bara om nån 100 lapp i skillnad känns det bättre om man kan ta det från en svensk säljare om nått skulle strula

Link to comment
Share on other sites

hade du tänkt eftermontera xenon ?

vi har mycket bra kitt till rätt peng, super slim boxar 1cm höga, 1års garanti..

kolla vilka lampor du har på just din bil och hör gärna av dig om du har några frågor.

www.multimedia-import.se

mvh nyberg

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Kolla med Xenon kungen i Kungbacka, Han har konverterings satser till alla typer av lampor till bil.

I ditt fall behöver du HB3 till helljus och HB4 till halvljus.

Det ligger på ca: 1200 kronor paret/sats

www.xenonkungen.se

Mvh.

// Janne

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...