Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Escalade esv 2003 stolsinställning


2 loud

Recommended Posts

Nu har jag satt mig lite i "skiten" .. jag bytte övre spindelled härom dagen på bilen och DET var ingen barnlek ( phu) ska du byta spindelederna och inte har tillgång till en 30 tons press ,, lämna bort det .. well

ville ha lite underhållning medans jag skruva så radion stod på .. när jag blev varse om att jag trots allt blev tvungen att demontera hela övre bärarmen och åka till en kompis med STORA pressen så försökte jag dra upp sidorutan .. batteriet hade naturligvis dragits ur så den orkade inte utan jag fick hjälpa rutan upp lite .. och fick dessutom vänta in batteriet så det återhämtade sig lite mellan gångerna innan väl rutan blev stängd .. och sen när jag kom tillbaka från pressen och återmonterat allt kopplade jag på ett fristående batteri och startade bilen ..

och se då fungerar inte längre stolsjusteringen eller stolsvärmen på någon sida .. och naturligtvis står stolen i bakersta läget så jag börjar känna mig som en chimpanse när jag kör *lol*

jag skulle gissa att jag behöver en TECH 2 a för att kunna lösa detta .. finns det någon i stockholmsområdet som har en och kan tänka sig hjälpa mig en snabbis och scanna bilen ?

finns det något "emergency" läge/sätt att justera in stolen så länge ?

Link to comment
Share on other sites


problemet löst ,, hakade av batteripolen idag och lät den ligga av i 5 minuter sen hoppade allt igång igen darn COMPUTERS ,, jag hade redan gjort detta tidigare fast då var batteriet bortkopplat en hel timme GAHHHH !!! skönt att problemet är löst men jag hatar att lösa problem utan att veta vad jag gjort ,, inte för att det är något vanligt scenario men endå !!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...