Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Vad för ET på fälgar till fleetwood 1995


Nyberg

Recommended Posts


Sökte själv på detta ämne på nätet men hittade inget. Med stor sannolikhet är det samma som impala ss och då borde du hitta vad du söker på det amerikanska impala-forumet. Men för att vara på den säkra sidan - lossa ett hjul och mät

Link to comment
Share on other sites

Jag har kollat upp detta i samband med Elmiamässans utställare och försäljare på fälgar.

Firman med internetadress www.chromefalgar.se och tfn nummer 0705-766968 Jimmy tog lätt fram följande uppgift med svaret ET+38. Denna fälggrossisst har dessutom mycket stort urval på cromefälgar som passar till olika modeller av Cadillac.

Här är ett prisexempel på 4 kompletta 18"cromefälgar med däck mont o balanserat inkl frakt till valri ort 15.495:--

Hälsn Stig.

Stig A-son
Link to comment
Share on other sites

Jag har kollat upp detta i samband med Elmiamässans utställare och försäljare på fälgar.

Firman med internetadress www.chromefalgar.se och tfn nummer 0705-766968 Jimmy tog lätt fram följande uppgift med svaret ET+38. Denna fälggrossisst har dessutom mycket stort urval på cromefälgar som passar till olika modeller av Cadillac.

Här är ett prisexempel på 4 kompletta 18"cromefälgar med däck mont o balanserat inkl frakt till valri ort 15.495:--

Hälsn Stig.

dom verkar faktis ha fel, jag trodde den låg runt ET10, men det verkar vara ET 0, inte så vanligt,

cheva pickuper har liknande låga et,

men ska testa fälgar från en cheva pickup på ett tag så får jag se,

dom som har ET 38 är nog FWD cadillac, cheva m,m och detta (vet) jag av allt jag läst att (våra) bilar inte har.

men återkommer om jag hittar något mer excakt, men den är väldigt låg det vet jag nu, dock inte excakt vad den är.

Link to comment
Share on other sites

Prova att söka på begreppen offset och backspace också. Olika namn men samma syfte, nämligen att mäta måttet från fälgens anliggningsyta till en annan del av fälgen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...