Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Varning för skruvat.se


Recommended Posts

Hej

Beställde bromsdelar och fläktrem till hustruns Peugeot från skruvat.se. Vid beställning så uppgavs leveranstid 2-3 dagar. Men efter att betalning skett så ändrades leveranstiden till 10-14 dagar. Delarna kom efter cirka 10 dagar. Dock levererades det en del fel delar samt dubbletter. Begärde att få returnera de felaktiga delarna och fick reda på att det var jag tvungen att betala. Så den kostnaden om 70:- blev min. Skickade tillbaka delarna i början av november och fick bekräftelse den 24 november på att delarna är returnerade och att returen accepterats. Väntar fortfarande på att få tillbaka pengarna. Kontaktade dem för ett par dagar sedan och blev lovad svar så fort som möjligt.

Så även om jag till slut får tillbaka pengarna, om jag så skall gå till kronofogden, så vill jag varna för att använda skruvat.se

Link to comment
Share on other sites


Har nu äntligen fått tillbaka mina pengar. Detta har varit helt annat än positivt. Skruvat vill med sin försäljningsteknik verka billiga och pålitliga. Men det är helt annat än korrekt. Den fläktrem som levererades var fel. När jag gick in på en Mekonomen butik och bad om en fläktrem till hustruns bil så fick de samma reg. nummer som Skruvat fick. Mekonomen gav mig direkt korrekt rem. En del av de andra delarna som Skruvat levererat stämde inte heller.

Jag har även meddelat Skruvat att min email skall raderas hos dem. Har fått bekräftelse på att så¨skett, men jag får fortfarande reklam-email från dem. Kommer jag någonsin handla av skruvat igen? Nej! Talar jag om hur dåligt det är att handla hos skruvat för vänner och bekanta? Ja! Nu vet ni oxå.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...