Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Söker ljusinsats höger sida på cadillac seville sts 1995


persono

Recommended Posts

Hej jag undrar om någon råkar ha en ljusinsats på högersida liggandes till ovanstående bil. Eller vart jag kan hitta en. Har sökt överallt på nätet men inte hittat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

På grund av begränsningar i ImTranslator, kan jag inte säga exakt vilka ljus du söker efter. Är det en del av CHMSL? Handskfacket ljus? Kurvljus? Dessutom behöver du lampan, linsen, eller en komplett montering?

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Strålkastarnas lampor är standard 9005/9006, så du måste ute för komplett montering. Jag skulle prova återvinning varven.

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Jim (or anyone): Are the headlights for -95 the same as for later models like -98? If so there are some in Swedish scrapyards - just not labeled for the -95.

persono: Kolla laga.se Där finns för senare årsmodeller som -98 och de kanske passar? Se upp med Xenon eller inte. Hoppas någon här har bekräftat om de är lika.

Link to comment
Share on other sites

The Seville and Eldorado are very similar in the front end over the 1992-1997 model years, and the Eldorado kept that platform until its last model for 2002. Most of the sheet metal and a lot of other parts are interchangeable, particularly forward of the windshield. The Deville may also share front end body parts with the Seville and Eldorado over the 1992-1997 model years. But I can't speak authoritatively. I did find the entire headlight assembly on GM Parts Direct for $311.29, which does not include tax and shipping, so I believe that it's still available. Their parts diagram is below. That's expensive, so I would try to buy the parts and rebuild mine if possible.

Sevilla och Eldorado är mycket liknande i fronten med modell åren 1992-1997, och Eldorado höll den plattformen till sin senaste modell för 2002. De flesta av plåt och en massa andra delar är utbytbara, särskilt framåt av vindrutan. Deville kan också dela fronten kroppsdelar med Sevilla och Eldorado med modell åren 1992-1997. Men jag kan inte tala auktoritärt. Jag har hitta hela strålkastare församlingen på GM delar direkt för $311.29, vilket inte inkluderar skatt och frakt, så tror jag att det är fortfarande tillgänglig. Deras delar diagram är nedan. Det är dyrt, så jag skulle försöka köpa delar och bygga upp mig om möjligt.

BC92020.gif

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...