Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Ta in bil från USA, bra referenser?


ejje

Recommended Posts

Lutar allt mer på att köpa en bil från USA. Vore tacksam över att få goda rekommendationer på importörer. Rekommendationer som ges av egen erfarenhet. Har läst en massa och det verkar vara en djungel av oseriösa handlare. Jag är säker på att det är fler än jag som skulle önska goda rekommendationer.

Link to comment
Share on other sites


Kanske kunde du ringa Cadillac kundrelationer och be om en lista, då forskning importörerna i listan online.

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Jim, jag antar att du tänker på nya bilar? Den import som sker till Sverige handlar i princip uteslutande om begagnade bilar och jag tvivlar på att Cadillac kundrelationer har listor över dessa importörer!? Det är mestadels små firmor eller enskilda personer som köper upp bilar och ordnar transport till Sverige. Ofta via ett tredje land.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jag tänkte på nya bilar. Förlåt. Kanske kan du hitta en lista över licensierade importörer från en svenska regeringen webbsida? Att hitta och forska denna lista är inte lika bra som en rekommendation, men om du inte hör från någon, som kan vara ett alternativ.

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...