Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Då har man blivit med Cadillac STS 1996


Mikael Jacobsson

Recommended Posts

Då blev det ett köp av en Cadillac Seville STS 96. Svart med vitt vinyltak (ovanligt?) och 18100 mil, men med "ny" moor som har gått 8000 mil. Massor gjort på bilen och massor av delar fick jag med.

Var och hämtade den i Borås tidigare idag, den gick som en klocka och drog 1.03 då låg jag mellan 110-120km/t.

Nybes u.a, nya sommardäck samt nya friktionsdäck. Vit inredning. Så nu är det fullt i garaget:-)

Mvh

Micke

post-28837-0-00524900-1451316136_thumb.j

post-28837-0-44396200-1451316204_thumb.j

Link to comment
Share on other sites


:nopicssmiley:

Grattis på att förvärva din Cadillac. Vad sägs om ett fotografi eller två?

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jag kan se dem. De är mycket små. Har du provat Photobucket eller PhotoShack?

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Jodå, har Photobucket, men lyckas inte kopiera in länken här, den verkar inte ta emot det.

På andra ställen funkar det, eller om jag gör en ny tråd, så går det att kopiera in i rubriken, men inte där man ska skriva texten, så jag vet inte vad jag gör för fel. Men något är det :angry2:

Mvh

Micke

Link to comment
Share on other sites

I Photobucket, du dubbelklickar du på det foto du vill bokföra, föra den till förgrunden. Sedan, till höger, det finns ett urval av typer av länkar. Klicka i någon av dem och länktexten kopieras till Urklipp.

I Caddyinfo, klicka på ikonen litet foto ovan meddelandefönstret. Detta kommer att ta upp ett fönster att kopiera adressen till bilden.

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Länken tar oss till bildspelet Photobucket bilder av bilen. Det är en vacker bil. Det är mycket rent under huven, som visar att det har blivit mycket väl omhändertagen.

När du klickar på en bild för att föra den till förgrunden, finns det en uppsättning av lådor till sin rätt med etikett 'Dela detta foto.' Välj ett format och klicka i rutan, och HTML-koden för att bädda in bilden kopieras till Urklipp.

I Caddyinfo finns det en liten låda mini ikon. Det är mitt i raden, och är den andra till höger om ikonen kedja länk mini. Klicka på den och du kan ange en URL för att bädda in fotot. Om du vill bädda in en miniatyrbild och behöver HTML, klicka på 'Fler svar alternativ' under ditt meddelande och sedan kryssa i rutan Kopiera 'Aktivera HTML' innan du koden. Du kan sedan klicka på Förhandsgranska, sedan stänga av HTML och skriv under bilden.

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...