Jump to content
CaddyInfo Cadillac Forum

Inkoppling bränslepump caddy-54


ejje

Recommended Posts

Hur kopplar jag in den elektriska hjälppumpen som jag monterer på bränsleröret under tanken. Jag vill ha en kontrollampa så jag ser när jag slår på pumpen samt att den blir strömlös om motorn stannar eller att jag glömmer slå av tandnigen så den inte står och pumpar på för fullt. Pumpen har 2 kablar en jord och ström. En annan fråga , i bruksanvisningen sägs att den ska monteras 30 cm från tanken på lägsta plats. Har det någon betydelse om det blir längre från tanken?

Tacksam för en lätt vägledning/skiss

Link to comment
Share on other sites


Om du kör bränslepumpen på ett relä, kan du ha den aktiveras bara när oljetrycket ljus är avstängd, när motorn startas. Du kommer att behöva lägga till något som kör bränslepumpen några sekunder när nyckeln vrids först, så att bilen startar lätt efter sammanträdet.

Ju längre bränslepumpen är från tanken, mer mottagliga blir det att acceleration. Du kommer att behöva bedöma hur viktigt detta är för din särskilda bränslepump och bil.

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Hej,

nu har jag kopplat in pumpen och det fungerar fullt ut.

Link to comment
Share on other sites

:hatsoff:

Utmärkt. Tack för utstationering resultatet. Har du några bilder av denna bil för oss?

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Detta är en fantastisk bil. Jag älskar dina bilder på den. Min favorit är den sista, tagna med ett fisheye-objektiv, visar en fin 'grin'. Colorado licens plattan för 1954 är en fin touch.

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Thanks,Yes it´s a lovely car. Just a shame that nobody is interested in buying it. I´m interested to buy a convertible before I die.

Link to comment
Share on other sites

Post it under the Cadillacs for Sale board as well as here in the Cadillac Sweden section. And, be patient. Adopting a 1954 classic of any make is a bit like marrying; you are implicitly agreeing to love, honor and cherish the car, and to pass it on to someone who will continue to do so.

The Caddyinfo For Sale board:

http://caddyinfo.ipbhost.com/index.php?showforum=5

Include a link to your photos in both posts, and feature a good one, such as the one looking out over the bay that shows the magnificent finish or the one of the car in the parade, which shows it being driven with pride.

CTS-V_LateralGs_6-2018_tiny.jpg
-- Click Here for CaddyInfo page on "How To" Read Your OBD Codes
-- Click Here for my personal page to download my OBD code list as an Excel file, plus other Cadillac data
-- See my CaddyInfo car blogs: 2011 CTS-V, 1997 ETC
Yes, I was Jims_97_ETC before I changed cars.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...